مطالعه موردی CRM: از مبانی تا استراتژی

از {{model.count}}
250,000
100,000 تومان
60%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

به دنیای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با تمرکز بر کاربردهای دنیای واقعی و تحلیل استراتژیک شیرجه بزنید. این دوره از یک مطالعه موردی دقیق برای معرفی مفاهیم CRM استفاده می کند که با تکنیک های پیشرفته مانند PESTLE، تجزیه و تحلیل SWOT و ممیزی های CRM تکمیل می شود.شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که آمادگی سازمانی را ارزیابی کنند، استراتژی‌های CRM را با اهداف تجاری هماهنگ کنند و نقش ابزارهای CRM در بازاریابی، فروش و اتوماسیون خدمات را بررسی کنند. این دوره ایده آل برای حرفه ای ها و زبان آموزانی که مشتاق به تسلط بر CRM هستند، تئوری را با بینش های عملی ترکیب می کند.

سیلابس های دوره :


بخش 1: مقدمه

با مروری بر مطالعه موردی CRM پایه و اساس را بگذارید.

سخنرانی 1: مقدمه ای بر مطالعه موردی (پیش نمایش فعال)
دامنه و ارتباط مطالعه موردی CRM و تأثیر آن بر استراتژی های تعامل با مشتری را بررسی کنید.

بخش 2: مطالعه موردی

با سخنرانی های مفصل در مورد مفاهیم CRM، پروفایل های شرکت و برنامه ریزی استراتژیک، به مطالعه موردی عمیق بپردازید.

سخنرانی 2: تعریف CRM
درک کنید که CRM چیست و چرا برای کسب و کارها حیاتی است.

سخنرانی 3: مکمل های CRM
ابزارها و فن‌آوری‌هایی را که شیوه‌های CRM را تقویت می‌کنند، کاوش کنید.

سخنرانی 4: مروری بر شرکت
شرکت درگیر در مطالعه موردی را تجزیه و تحلیل کنید.

سخنرانی 5: چشم انداز و بیانیه ماموریت
بیاموزید که چگونه چشم انداز و ماموریت سازمانی استراتژی های CRM را شکل می دهد.

سخنرانی 6: IRIC Milepposts
نقاط عطف کلیدی به دست آمده توسط سازمان در سفر CRM خود را مطالعه کنید.

سخنرانی 7: عمودهای تجاری
خطوط مختلف کسب و کار سازمان و تأثیر آنها بر اجرای CRM را درک کنید.

سخنرانی 8: هدف
اهداف اولیه ابتکار CRM را تعریف کنید.

سخنرانی 9: مشاهدات کلیدی
نکات مهم اجرای CRM را شناسایی کنید.

استراتژی CRM و ابزارهای تحلیلی

سخنرانی 10: استراتژی CRM
طراحی استراتژی های CRM برای دستیابی به اهداف تجاری.

سخنرانی 11: مکمل های اخلاق
اصول و ارزش های اصلی که استراتژی های CRM را تقویت می کنند.

سخنرانی 12: پروفایل ارزیابی جغرافیایی
برای تقسیم بندی بهتر مشتریان، پروفایل جغرافیایی را درک کنید.

سخنرانی 13-14: حسابرسی CRM
انجام و ادامه ممیزی CRM برای ارزیابی عملکرد سیستم و همسویی با اهداف.

سخنرانی 15: تجزیه و تحلیل PESTLE
ارزیابی عوامل خارجی موثر بر استراتژی های CRM با استفاده از تجزیه و تحلیل PESTLE.

سخنرانی 16: تجزیه و تحلیل SWOT
برای تعیین نقاط قوت و ضعف داخلی یک تحلیل SWOT انجام دهید.

مکمل ها و ابزارهای پیشرفته CRM

سخنرانی 17: مکمل های OCRM
مکمل های CRM عملیاتی را برای مدیریت یکپارچه مشتری کاوش کنید.

سخنرانی 18: CRM SFA (اتوماسیون نیروی فروش)
از CRM برای خودکارسازی فرآیندهای فروش و بهبود کارایی استفاده کنید.

سخنرانی 19: CRM MA (اتوماسیون بازاریابی)
استراتژی های اتوماسیون بازاریابی مبتنی بر CRM را برای تقویت روابط با مشتری درک کنید.

سخنرانی 20: CRM SA (اتوماسیون خدمات)
از ابزارهای CRM برای خودکارسازی عملیات خدمات مشتری برای رضایت بیشتر استفاده کنید.

این دوره برای چه کسانی است:

متخصصان کسب و کار و مدیران CRM.
دانش آموزانی که مشتاق تخصص در استراتژی های ارتباط با مشتری هستند.
کارآفرینانی که به دنبال پیاده سازی سیستم های CRM در سرمایه گذاری های خود هستند.

مدت
2 ساعت و 18 دقیقه
زبان
انگلیسی
حجم
467 مگابایت
قابلیت دانلود ویدئو پس از خرید
بله
تهیه کننده
Udemy

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...