آکادمی وهرام

آکادمی وهرام

0912-66-206-36
info@VahramAcademy.ir
آکادمی وهرام
ورود و عضویت سبد خرید 0
  • خانه
  • درباره ما
  • خدمات مشاوره
    • مشاوره کسب و کار
    • کوچینگ طلایی
    • مشاوره فروش
  • دوره های آموزشی
    • حوزه فروش
    • حوزه NVC ( ارتباط بدون خشونت )
  • فروشگاه
    • ویدئوهای آموزشی فروش
    • ویدئوهای آموزشی مهارت های ارتباطی
  • رویدادها
  • مدرسان
    • درباره گندم وهرام
    • درباره رها وهرام
  • مقالات
  • کتابخانه
  • تماس با ما
    • تماس با ما
    • قوانین
منوی وب‌سایت
  • خانه
  • درباره ما
  • خدمات مشاوره
    • مشاوره کسب و کار
    • کوچینگ طلایی
    • مشاوره فروش
  • دوره های آموزشی
    • حوزه فروش
    • حوزه NVC ( ارتباط بدون خشونت )
  • فروشگاه
    • ویدئوهای آموزشی فروش
    • ویدئوهای آموزشی مهارت های ارتباطی
  • رویدادها
  • مدرسان
    • درباره گندم وهرام
    • درباره رها وهرام
  • مقالات
  • کتابخانه
  • تماس با ما
    • تماس با ما
    • قوانین

ورود ثبت‌نام
0
{{item.title}} {{item.subtitle}}
{{item.total|number}} تومان
حذف
ثبت و نهایی کردن سفارش
سبد خرید شما خالی است.
  1. خانه
  2. کتابخانه

کتابخانه


کتاب ۱۰۱ استراتژی فروش

کتاب ۱۰۱ استراتژی فروش نوشته بزرگترین مربی فروش در ایالات متحده و رییس مرکز بین المللی آموزش فروش دی ایی آی است. او کتابهای مختلفی در باره فروش نگاشته است؛ فنون مشتری یابی (آنهایی که واقعا کارایی دارند)، ۲۵۰ سوال برای فروختن و فنون فروش (آنهایی که واقعا کارایی دارند). این کتابهار کاملا بصورت عملی و با نگاه تجربی نگاشته شده است. استفان مهارت خاصی در بیان اصول مهم فروش به زبان ساده دارد و از این بابت نیز معروف است. از این رده اقشار مختلف کتاب های او را می خوانند؛

فرمان های کتاب همان اصولی هستند که شیفمن برای مرکز دی. ایی آی برگزیده است. اگر اندکی درباره موفقیت آن مرکز شنیده باشید، می دانید که کتاب ۱۰۱ استراتژی فروش ارزش حداقل یک بار خواندن را دارد. شیفمن غبار ابهام و اشتباه از اصولی ساده اما مهم می زداید و خواننده را به دوباره نگاه کردن و نگاهی نو دعوت می کند.

برای دانلود ثبت نام کنید

روانشناسی فروش ، 8 درس موفقیت در فروش به روش برایان تریسی

روانشناسی فروش یکی از مهمترین مهارتهایی است که هر فروشنده حرفه ای باید از آن برخوردار باشد. استفاده از تکنیک های روانشناختی و همچنین تسلط بر انواع سوگیری های شناختی برای اثرگذاری بر تصمیم گیری مشتریان، یکی از ضرورت های شغل فروشندگی تبدیل شده است.
شما زمانی می توانید بر روی مشتری خود اثر بگذارید که سه جز کلیدی و بسیار مهم زیر را در مورد مشتری خود رعایت کنید.
* احساس
* اعتماد
* منطق

برای دانلود ثبت نام کنید

کتاب آموزش بازاریابی همراه با مثال و نکات کاربردی

در این کتاب با برخی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی (مانند دیجتال مارکتینگ، بازاریابی حضوری، بازاریابی مویرگی، سوشال مدیا مارکتینگ و غیره) و مهم‌ترین اصطلاحات بازاریابی (مانند پروموشن، مزیت رقابتی، برنامه بازاریابی، آمیخته بازاریابی و غیره) آشنا می‌شویم

برای دانلود ثبت نام کنید

  • {{value}}

عضویت خبرنامه

نام و نام خانوادگی را بنویسید.
کمی صبر کنید...

با ما همراه باشید

0912-66-206-36 از ۱۰ صبح تا 5 بعدالظهر
info@VahramAcademy.ir
کرج میدان توحید خیابان محمد باقر نجفی پلاک ۹۴ واحد ۱
خدمات ما
خدمات مشاوره دوره های آموزشی فروشگاه
مقالات
چطور می‌توانیم با استفاده از شبکه‌های اجتماعی فروش خود را چند برابر کنیم؟ چه اشتباهاتی در فروش باعث از دست دادن مشتری می‌شود؟ چطور می‌توانیم در اولین برخورد اعتماد مشتری را جلب کنیم؟ چه عواملی باعث می‌شوند مشتری دوباره به ما مراجعه کند؟ چطور یک مشتری را در کمتر از ۳۰ ثانیه قانع کنیم که از ما خرید کند؟
ساخت سایت توسط پرتال